Ewidencja jednorazowych toreb na zakupy
Przedsiębiorca prowadzący jednostkę handlu detalicznego lub hurtowego, w której są oferowane jednorazówki, musi pobrać opłatę recyklingową oraz prowadzić ewidencję tych toreb.
Pobrana opłata recyklingowa powinna być wnoszona regularnie na odrębny rachunek bankowy prowadzony przez marszałka województwa w terminie do 15. dnia miesiąca następującego po kwartale, w którym została pobrana, czyli:
- I kwartał 2020 roku – do 15 kwietnia 2020 r.,
- II kwartał 2020 roku – do 15 lipca 2020 r.,
- III kwartał 2020 roku – do 15 października 2020 r.,
- IV kwartał 2020 roku – do 15 stycznia 2021 r.
Co warto jeszcze wiedzieć w tym temacie? O tym w artykule.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona Środowiska od A do Z
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Ochrona Środowiska od A do Z