Obowiązki administracji rządowej i samorządowej według ustawy o elektromobilności

Ubiegłoroczne zmiany w ustawie z 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (dalej: ustawa o.e.i.p.a) przekładają się na realne obowiązki wszystkich zamawiających, którzy stosują Prawo zamówień publicznych. Ustawa o elektromobilności przewiduje określone zadania, jakie muszą realizować podmioty z sektora administracji rządowej, samorządowej oraz wszystkie pozostałe jednostki zamawiające. W tym artykule omawiamy obowiązki administracji samorządowej i rządowej.

Obowiązki, które nakłada ustawa o.e.i.p.a., wpływają zarówno na bieżące działania zamawiających, jak również na ich długofalowe plany zakupowe. Wprowadzono wiele wymogów, które w pierwszej kolejności trzeba uwzględnić w dokumentach zamówienia. Ich weryfikacja będzie następować nie tylko na etapie udzielania zamówienia, ale przede wszystkim w czasie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona Środowiska od A do Z
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ochrona Środowiska od A do Z

ZOBACZ OFERTĘ