Reklamacja opłat za usługi wodne krok po kroku

Od 1 stycznia 2018 roku obowiązuje nowe Prawo wodne, które wprowadza zmiany w systemie opłat za usługi wodne. Zgodnie z przepisami, przedsiębiorca zobowiązany do ponoszenia opłat, który otrzymał informację o wysokości opłaty kwartalnej, może złożyć reklamację, jeżeli nie zgadza się z jej wysokością. Zanim otrzymasz pierwszy rachunek rozliczony zgodnie z nowymi wytycznymi, warto poznać zasady odwoływania się od decyzji o wysokości opłaty!

W artykule opisujemy:

  • zmiany w systemie opłat,
  • kiedy można składać reklamację,
  • procedurę postępowania w przypadku składania reklamacji.


Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona Środowiska od A do Z
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ochrona Środowiska od A do Z

ZOBACZ OFERTĘ